Generasi harapan negara

Generasi harapan negara

Generasi harapan negara

Generasi harapan negara

Generasi harapan negara

Generasi harapan negara

Generasi harapan negara

Generasi harapan negara

PESANAN UNTUK ANAK-ANAK

PESANAN UNTUK ANAK-ANAK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 30, 2014

Hadiah Macbook Air #HMPADAT Harian Metro.




Alhamdulillah... rezeki akhir tahun. Cikgu Joe ingat dengan kemenangan Xperia Z dari Salute Malaysia merupakan penutup kepada pertandingan yang cikgu sertai tahun ini, rupanya ada satu lagi hadiah yang cukup bermakna iaitu Apple Macbook Air. Pertandingan daripada Harian Metro ini dianjurkan dengan format dan tema 'kami unik' dan 'padat' dengan hashteg #HMPADAT. Alhamdulillah daripada penyertaan yang banyak itu Cikgu Joe terpilih menjadi Top 11 yang kemudiannya akan ditentukan kemenangan melalui jumlah like terbanyak... Cikgu Joe berjaya mendapat tempat pertama dan membawa pulang Apple Macbook Air. 

Kenapa Cikgu Joe kata yang hadiah ini bermakna? kerana perancangannya Cikgu Joe nak beli laptop masa bonus diberikan Januari nanti. Ini kerana sekarang Cikgu Joe menggunakan PC yang agak terhad penggunaannya, menyebabkan murid tertanya-tanya kenapa Cikgu Joe tidak menggunakan multimedia semasa pengajaran. Cikgu Joe baru saja membeli PC menggantikan laptop yang Cikgu Joe jual kerana nak mengubah mood kerja disebabkan Cikgu Joe merupakan guru data, Cikgu joe lebih gemar sekirannya menggunakan PC yang mempunyai skrin 32 inci untuk memudahkan kerja-kerja pengisian data.  Pucuk di cita ulam mendatang adalah perumpamaan yang melambangkan kepada penerimaan hadiah ini.

Terima kasih kepada Harian Metro yang mengajurkan pertandingan yang bermakna ini, terima kasih juga kepada rakan-rakan yang membantu 'like' gambar Cikgu Joe yang dipertandingkan dan kepada sahabat Cikgu Joe, Cikgu Amar Arif yang sering membantu Cikgu Joe mengambil hadiah di KL (Cikgu Joe buta jalan sikit kat KL). Terima kasih diucapkan kepada semua ^^






0 comments:

Post a Comment

IKRAR GURU

IKRAR GURU